poniedziałek, 2 listopada 2009

Spotkanie - 5 listopada

Kolejne spotkanie WSW odbędzie się w czwartek 5 listopada o godz. 16.30.
Spotykamy się znowu tydzień w tydzień, ale jest taka konieczność -
więc przyjdźcie! Myślę, że po 5.11. spotkania będą już rzadsze.

A co na spotkaniu?
Po pierwsze, Sławek Hadryan przedstawi propozycje dotyczące sond
filmowych realizowanych w fotografowanych przez nas miejscach,
obejrzymy materiały z kręcenia takich sond, zastanowimy się w jaki
sposób takie sondy organizować i podzielimy się pracą przy nich.
Po drugie, mam nadzieję, że będę mógł przedstawić kilka ustaleń
związanych ze zdjęciami archiwalnymi, pocztówkami z biblioteki. Jestem
umówiony na spotkanie w tej sprawie w środę o godz. 11 i mam nadzieję,
że jakieś ustalenia będzie można poczynić. Może chce ktoś ze mną iść
też na to spotkanie do Biblioteki?
Po trzecie, zastanówcie się nad swoim udziałem w projekcie o
sklepikach szkolnych.
Po czwarte, wszystkie inne propozycje i sugestie mile widziane :-)

Założyłem na picasie album na potrzeby naszych spotkań.
Wrzucajcie tam do odpowiednich katalogów zdjęcia ostatecznie wybrane
do refotografowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz